FRAGRANCES MADE WITH LOVE
ONCE UPON A FRAGRANCE
Geuren die een verhaal vertellen, gecreëerd door het Franse parfumhuis SPPC.Geïnspireerd door Parijs, de stad van het licht en haar levendige, romantische en bruisende energie. Elk verhaal is uniek en onvergetelijk, benadrukt vakmanschap en de hoge Franse normen van de parfumerie.
Een echte geurreis die kan worden ervaren in chique, eigentijdse flacons en verpakkingen. SPPC verenigt kunst, natuur en ambacht om een collectie van zes geuren, die net zo levendig zijn om te dragen, als ze zijn om te verzamelen.
Ontdek meer over SPPC.
The birth of the collection
Het idee van deze collectie was bedacht door de de directeur van SPPC, tijdens een middagdut in een prachtige tuin ergens aan de andere kant van de wereld… Zacht zonlicht filterde door de takken van de loofbomen en houten luiken. Tussen het licht- en schaduwspel door, prikkelden levendige geuren van fruit en hout van ergens anders zijn zintuigen en inspireerden hem tot het bedenken van een universum rond “Once Upon a Fragrance” – de reis van een duizend mijl begint met een enkele spray…
Het concept
“Once Upon a Fragrance” is een spirituele inwijding en holistische reis van de zintuigen, geleid door instinct & emotie. Het gedurfde karakter van de collectie laat harten kloppen in het ritme van elders. Een frisse wind, een zintuiglijke ervaring van zes geuren waarmee iedereen zijn eigen droomreis kan samenstellen, afhankelijk van zijn stemming.
De 6 geïnspireerde geuren, voor zowel mannen als vrouwen, onthullen een heel pallet aan emoties: geluk, nostalgie, enthousiasme… Hun spray verspreidt een poëtische aura. Emotie en intuïtie staan centraal in onze collectie die de wereld ziet door een subjectief prisma van gewaarwordingen. Het speelterrein is onbeperkt, met geen andere regels dan plezier maken en onszelf uiten!
Bon voyage!
De verpakking
De verpakkingen zijn ontworpen door hun getalenteerde illustrator, Virginie Baudu, die heeft gewerkt voor merken zoals Fred, Sephora en ze schildert in haar vrije tijd. Voor de verpakking liet ze zich inspireren door de Griekse mythologie, de natuur en kunstenaars als Andy Warhol. Het idee was om een verhaal te vertellen dat poëtisch, inspirerend, nostalgisch en regressief was.
Elke verpakking gebruikt de kleurcodes van zijn geur. Op beide zijden van de parfumflesjes kunt u de ingrediëntenlijst vinden en de vermelding “A moment. An emotion. The Art of perfume. Each fragrance is a secret story. What’s your
scent story?”
Kies de geur die bij jou past en laat de geur jouw verhaal vertellen.
MANIFESTO – Wij helpen jou uniek te zijn!
Wist je dat er niemand is zoals jij? Onze missie is om jou eigen uniekheid te versterken door geuren te creëren die uniek naar jou ruiken!
- Zachte ingrediënten en geuren die je helpen je sterk te voelen, ontworpen met passie in Parijs en gemaakt in Frankrijk.
- Geuren die gemaakt zijn met jou, voor jou! Van enquêtes tot het testen van monsters en alles daartussenin, we zouden er niet zijn zonder jou.
- Een specifieke dialoog & communicatie die uw eigenheid benadrukt door het hele palet van emoties te onthullen: geluk, verdriet, enthousiasme of nostalgie.
Het doel is om steeds meer praktische, nomadische geuren te creëren die ook leuker zijn dan de traditionele flacons; de hedendaagse consumentenwensen en de vraag naar hun eigen unieke geur te begrijpen; en ervoor te zorgen dat het parfum op de huid precies hetzelfde ruikt als in de flacon – zo lang mogelijk.
Iedereen en iedereen in staat stellen hun uniciteit te vieren & hun eigen droom uit te vinden met hun eigen olfactorische herinneringen…
Prikkel de zintuigen van uw klanten en neem ze mee in de verhalen van onze nieuwe geuren!